Latest Movie :

Gremlinler 3 - Gremlins 3 Türkçe Dublaj Altyazılı Film İzle



Türkçe Altyazılı HD 720p İzle




Türkçe Dublaj İzle






Filmin Konusu : Gremlins.. sanırım çoğu kişi bu filmi izlerken çocukluğuna dönmüştür. Aşırı eğlenceli ve komik bir filmdir zamanına göre ve bugün tekrar hatırlamak mayetinde tekrar izlemiştim. Şimdi o absürt detaylar saçma gelse de, hala güldüğüm ve çoğu yerini hatırladığım bir filmdir. Ama filmin geneline şöyle bir baktım da, ne kurgu var, ne oyunculuk ne de içinde barındırdığı güzel bir replik. Özellikle iyi başlayan bir filmin ilerleyen bölümlerde gittikçe saçmalaması ve seyirciyi ekrandan koparması kötü olmuş. Nostalji yaşamak adına izlemeyi düşünenler bu defa da tıpkı çocukluklarındaki gibi mantık çerçevesinin dışında izlemeliler. Çünkü filmin hiçbir sahnesi mantıklı açıklamaya gelmiyor; Gremlinlerin olduğu sahnelerin çoğunun maketten yapıldığı çok belli ve sinematografik hatalar mevcut. Joe Dante ve Steven Spielberg ortaklığı olarak bilinen bu filmde Steven Spielberg'ün parmağının olacağını az çok tahmin edebiliyordum zaten. Filmi iyi izlerseniz kısa bir yerde cameo'sunu da görebilirsiniz. Makyajlar oldukça özenli bir biçimde tasarlanmış; insana bir yandan hoşlanma duygusunu enjekte ederken, bir yandan da iğrenme duygusunu enjtekte ediyor bu film. Gerçi bu yaratıkların normal hallerini de pek sevmezdim ve itici bulurdum. Bu filmin insana ne gibi artı kattığını önceden de çözemezdim, hala da çözemem. Tavsiye konusunda da emin değilim ama bir Critters'ın ya da Ghoulies'in yerine tercih edilebilecek bir alternatif olduğunu düşünüyorum. Sanırım IMDb puanının bu kadar yüksek olmasının nedenlerinden biri filmin içinde Steven Spielberg'ün adının geçmesi ve insanlara çocukluklarında büyük bir etki bırakması.

Keyifli seyirler diler filmidi.blogspot.com


Film Hakkında Bilgiler

Filmin Türü : Komedi, Korku
Filmin Yapımı : ABD
Filmin Süresi : -
Filmin Senaristi : Chris Columbus, Carl Ellsworth
Filmin Yönetmeni : -
Filmin IMDB Puanı : -
Filmin Vizyon Tarihi : -
Filmin Başrol Oyuncuları : -
Filmin Orjinal (Diğer) Adı : Gremlinler 3, Gremlins 3
Share this article :

Yorum Gönder