Latest Movie :

The Crowded Room Türkçe Dublaj Altyazılı Full HD Film İzle



Türkçe Dublaj HD 720p İzle




Türkçe Dublaj HD 720p İzle




Türkçe Dublaj HD 720p İzle Ok.Ru






Filmin Konusu : The Crowded Room filmini izle. Daniel Keyes'in 1981 yılında çıkan bigoyrafi niteliğindeki kitabı The Minds of Billy Milligan'dan uyarlanacak olan film, 24 ayrı alt benliğe sahip Milligan'ın şok edici hikayesini paylaşacak. Billy Milligan, çoklu kişilik bozukluğundan muzdarip olan ve tarihte ilk kez bu hastalık sebebiyle ceza almayan bir isim olarak tanınıyor. Ruhunda erkek, kadın, yetişkin ve çocuk olmak üzere 24 ayrı karakteri taşıyan tarihe adını yazdırmış olan Billy Milligan, karakterlerinden birkaçının gerçekleştirdiği cinayetler ve tecavüzler sonrası yakalanmış ve hastalığı ortaya çıkınca idamdan kurtulmuştu. Özette de belirtildiği gibi 24 ayrı karakteri canlandırmak ! Bu bana ne çağrıştırıyor biliyor musunuz ? Yeter artık o Oscar parçası bu adamın olmalı.. Çoğu kişiye göre değersiz, çoğu kişiye göre de olabildiğince önemli olan bu ödül için ben önemli bir adım olduğunu düşünüyorum.. Ki LDC'nin diğer yapımlarını izlemiş biri olarak tabi ki de bu ödülün daha önceden bu vatandaşa verilmesi gerektiğini düşünüyor olabilir benim gibi ama geçmişe bir sünger çekersek artık sevdiğimiz oyuncu için ilerisini düşünürsek işte bu sefer olacak diyor insan.. Ya da yine mi kendimi kandırıyorum.. Kaliteli bir film olacak çok belli.. Oyuncu yani başrol sağlam.. Bu yazıyı yazarken okuduğum bir kaç haber de filmin daha senaryo kısmında olduğu yazılıydı.. Ancak pollyannacılığı belki çok öteye götürdüm şimdiden ama film tutkunu ve LDC hayranı olarak umutların en dolu olduğu zamanlardan biri..

Keyifli seyirler diler filmidi.blogspot.com


Film Hakkında Bilgiler

Filmin Türü : Aksiyon, Dram
Filmin Yapımı : ABD
Filmin Süresi :
Filmin Senaristi : Jason Smilovic
Filmin Yönetmeni :
Filmin IMDB Puanı : -
Filmin Vizyon Tarihi :
Filmin Başrol Oyuncuları :
Filmin Orjinal (Diğer) Adı : The Crowded Room
Share this article :

Yorum Gönder